Aan het werk in Zwolle, Overijssel als administratief medewerker invordering?
In de categorie Administratief/Secretarieel is een vacature vrijgekomen voor de functie van Administratief Medewerker Invordering. Je werkt hier in de Beveiliging/Bewaking branche.
Je kunt per 29-04-2024 beginnen en de einddatum is op 28-06-2024. Je kunt aan de slag met een Tijdelijk contract.
Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 2 mensen gereageerd op de vacature Administratief Medewerker Invordering.
Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Administratief Medewerker Invordering.
Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens VMBO/MAVO zijn. De functie is voor minimaal 32 uren in de week met een maximale werkweek van 36 uren.
In het kort over deze vacature in Zwolle:
Salaris indicatie | Minimaal 2506- 3529 |
Werkperiode | 29-04-2024 -28-06-2024 |
Werkuren | 32-36 |
Locatie | Zwolle,Overijssel |
Opleidingsniveau | VMBO/MAVO |
Contracttype | Tijdelijk |
Branche | Beveiliging/Bewaking |
Functietitel | Administratief Medewerker |
Direct solliciteren | https://werken.belastingdienst.nl/vacatures/administratief-medewerker-invordering-2-e3936 |
Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.
Zelf je vacature uitzetten via deDalfsengids.nl? Neem dan contact met ons op.
Lijkt de vacature Administratief Medewerker Invordering in Zwolle iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:
Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Dalfsen.
Laat dit artikel viral gaan in Dalfsen, deel het met je vrienden!
Auteur
Vacatures worden verzamelt door de redactie van deDalfsengids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.